Онлайн-сервіси стають усе більш популярними як серед громадян, так і серед юридичних компаній. Вони значно спрощують життя та доступні у користуванні. Одним із таких сервісів є Кабінет водія для бізнесу в Україні, розроблений та реалізований ДП «ІНФОТЕХ». З початку запуску, за 6 місяців роботи, в інноваційному сервісі зареєструвалось понад 1 760 компаній.
За перші пів року функціонування у Кабінеті водія для бізнесу було замовлено 7 871 призначення належного користувача. Завдяки цьому функціоналу організації мають можливість оперативніше визначати відповідальних осіб для кожного автомобіля. Також впродовж цього часу здійснено 574 скасування призначень. Ці дані свідчать про можливість швидкого коригування інформації про відповідальних осіб.
У Кабінеті водія для бізнесу доступні наступні функції:
- швидке призначення належного користувача: система дозволяє призначати відповідальних осіб за порушення ПДР, що фіксуються в автоматичному режимі для кожного транспортного засобу;
- доступ до актуальної інформації: інформація про автопарк, включаючи страховки, марку та номер автомобіля;
- інформація про штрафи та їх реквізити: актуальна інформація по кожному автомобілю про штрафи, що фіксуються в автоматичному режимі;
- статус замовлених послуг: швидкий доступ до інформації про замовлення та виконання онлайн-послуг.
Аби скористатись послугами онлайн-функціонала для бізнесу, необхідно зареєструватись. Для цього здійснюється авторизація під електронною печаткою підприємства. Після входу в систему власник може призначити адміністратора, який буде керувати Кабінетом від імені компанії.
Як призначити належного користувача в Кабінеті водія для бізнесу:
- відповідальна особа обирає у Кабінеті водія для бізнесу транспортний засіб, заповнює необхідні дані та підписує заявку;
- фізична особа, яку призначають належним користувачем, погоджує дані у своєму Кабінеті водія;
- заявка опрацьовується сервісним центром МВС, після чого у Кабінеті водія для бізнесу оновиться статус.
У майбутньому Кабінет водія для бізнесу планує розширити функціонал та впроваджувати нові послуги. Це дозволить ефективніше здійснювати керування автопарками та спростить роботу підприємства.
Також консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.