Посадові обов’язки
- надання адміністративних послуг громадянам та бізнесу, які віднесені до компетенції сервісних центрів МВС;
• достовірність і своєчасність внесеної інформації до відповідних реєстрів та баз даних; повноти і правильності сплати послуг; порядку прийняття іспитів для отримання права керування транспортними засобами; порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів;
• консультування з питань реєстрації, перереєстрації транспортних засобів, порядку видачі, обміну посвідчення водія;
• надання якісного державного сервісу суб’єктам звернення.
Вимоги
- вища освіта;
• вільне володіння державною мовою;
• досвід роботи з реєстрами, базами даних;
• знання законодавства у сферах безпеки дорожнього руху, надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації.
Перевагою буде
- уміння працювати в команді;
• навички роботи з великим обсягом інформації;
• уважність до деталей;
• навички комунікації;
• стресостійкість.
Ми гарантуємо
- Офіційне працевлаштування;
• Стабільну та своєчасну виплату заробітної плати;
• Відпустки та соціальні пільги згідно із законодавством;
• Нормований робочий графік.
Телефон для довідок (0432) 661596, відділ персоналу РСЦ ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях.
Ми зацікавлені тільки в довготривалій та плідній співпраці
З повагою, команда управління персоналу РСЦ ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях.