
Сучасні трансформації у роботі сервісних центрів МВС стали темою обговорення під час прямого ефіру начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській та Кіровоградській областях Сергія Гайду на радіо «Місто над Бугом». Під час етеру він розповів про основні досягнення та виклики, над якими сьогодні працюють сервісні центри МВС.
Зокрема, акцент було зроблено на цифровізації адміністративних послуг. Завдяки платформам Кабінет водія та застосунку Дія громадяни мають змогу отримувати послуги онлайн — зручно та без зайвих відвідувань сервісних центрів МВС. А нещодавно запущено ще один важливий цифровий інструмент — мобільний застосунок «Е-запис», що дозволяє користувачам записуватися на послуги сервісного центру у кілька кліків.
Ще одним важливим напрямком є створення безбар’єрного доступу до послуг. Сервісні центри МВС активно адаптують інфраструктуру та процеси до потреб людей з інвалідністю — від спеціально обладнаних автомобілів для складання іспитів до акредитації навчальних закладів, де можуть навчатися майбутні водії з інвалідністю.
Окремо обговорили актуальні виклики, з якими стикаються клієнти сервісних центрів МВС. Серед них — значне навантаження на систему складання практичних іспитів, зокрема через велику кількість повторних спроб. Це питання вимагає комплексного підходу — як з боку організації процесу, так і підвищення рівня підготовки кандидатів у водії.
Не оминули увагою й питання шахрайства. «На жаль, в інформаційному просторі з’являються пропозиції купити посвідчення водія без проходження навчання та іспитів. Ми вкотре застерігаємо громадян: придбання фальшивого документа — це злочин, який тягне за собою кримінальну відповідальність. Закликаємо не довіряти шахраям, а здобувати право на керування транспортом чесно та законно», — наголосив Сергій Гайду.
Цифровізація, прозорість і доступність — наші головні пріоритети. Ми продовжимо вдосконалювати сервіси, аби кожен громадянин мав змогу отримати якісну послугу.
Детальніше дивіться у відео.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.