A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

На Дніпропетровщині перший сервісний центр МВС надаватиме послуги під час повітряних тривог


28 Січня 2025

На території Дніпропетровського регіону актуальним залишається питання врахування безпекової складової, що пов’язано з територіальною близькістю зони активних бойових дій, високими ризиками артилерійських та ракетних обстрілів, постійними сигналами «повітряна тривога». Саме через це виникла необхідність створювати умови, які дозволяють продовжувати надання послуг навіть у таких ситуаціях.

У зв’язку з цим сервісний центр МВС у Павлограді Дніпропетровської області переїхав у нове приміщення, яке відповідає всім вимогам найпростішого укриття. Це рішення забезпечує стабільність роботи та адаптацію до сучасних умов.

Нові умови для клієнтів

Хоча адреса центру залишається незмінною — вулиця Дніпровська, 334а –  сервісний центр МВС переїхав у нове приміщення. Потрапити до нього можна, пройшовши вправо від центрального входу за вказівниками. Приміщення, яке виконує функцію укриття, обладнане з урахуванням сучасних стандартів безпеки та комфорту та містить:

  • 7 робочих місць для адміністраторів, які забезпечують оперативне обслуговування клієнтів;
  • 4 місця для приймання теоретичних іспитів, що дозволяє ефективно організувати процес їх складання.

Для того, щоб отримати послуги, громадяни можуть скористатися системою попередньої реєстрації через:

  • сервіс е-запис;
  • термінал, розташований безпосередньо в приміщенні сервісного центру МВС.

Чому це важливо?

Переміщення сервісного центру МВС у нове приміщення — це не лише реакція на виклики сьогодення, а й турбота про громадян, які мають отримувати державні послуги у безпечному та комфортному середовищі. Таке рішення дозволяє підрозділу працювати без зупинок, гарантуючи зручність і оперативність обслуговування, незалежно від обставин.

Результати роботи в Запоріжжі

Подібний підхід вже реалізовано у Запорізькій області, де на сьогодні вже три сервісні центри МВС розташовані в укриттях. Після переїзду кількість реєстраційних операцій у цих центрах зросла на 42%, а прийом теоретичних іспитів збільшився на 13%. Це ще один приклад того, як державні установи адаптуються до умов війни, продовжуючи забезпечувати громадянам доступ до послуг.

Плани на майбутнє

Ми й надалі будемо працювати над створенням безпечного середовища, переміщуючи підрозділи у приміщення, які відповідають усім необхідним стандартам захисту. Забезпечення доступності та безперебійності надання державних послуг навіть у найскладніші часи — наш пріоритет!

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.